سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی سطح مایع مخزن شیشه شور

بعداز گشودن درب پلاستیکی، به جهت روشن بودن این مخزن، می توانید به راحتی سطح مایع داخل آن را مشاهده نمائید.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی

معمولاً این مخزن دارنده رتبه‌بندی دست کم و حداکثر بر روی سطح آن میباشد. در صورتی‌که که سطح مایع از دستکم زیر‌خیس باشد، می بایست مبادرت به اضافه نمودن سطح مایع فرمایید.

 

البته در حال حاضر که متوجه شدیم این مخزن نیاز به اضافه کردن مایع داراست، آیا قادر خواهیم بود با به کار گیری از آب لوله کشی آن را لبریز نماییم؟ این بدترین تصمیمی میباشد که ممکن میباشد شما بگیرید. اکثری از راننده‌ها تصور می‌نمایند که مایع باطن مخزن شیشه پر نمک، برای مثال معدود مداقه‌ترین مایع‌های باطن خودرو بوده و مشکلی ندارد که باطن این مخزن آب خالی یا این که مایع شیشه پر نمک تقلبی ریخته خواهد شد. ولی بایستی بدانید که ضمن رسوب تصاحب کردن و بسته شدن مجاری شیشه‌شوی، آب معمولی به راحتی در فصل زمستان یخ می زند و شما میمانید و یک شیشه‌ی آلوده و کثیف. همینطور در حالتی که که از آب ساده در مخزن شیشه‌پر نمک به کارگیری کنید و این آب برای برهه زمانی زمانبر راکد بماند، ممکن میباشد بوی بدی مانند تخم مرغ فاسد بدهد.

 

با دقت به موقعیت اورده شده، شایسته ترین تعیین، محلول شیشه شوی خودرو (Windshield Cleaner) میباشد که به راحتی می توانید آن را از دکان‌های اثاثیه یدکی آماده فرمائید و ارزش آن نیز عموماً مطلوب میباشد. اما این محلول مانند تمامی‌ی اجناس دیگر، دارنده متاع اصل و تقلبی میباشد. در مایع شیشه شوی اصل، از الکل اتانول به کار گیری می شود، البته مایع شیشه شوی تقلبی دارنده متانول میباشد که قیمتی به مراتب ارزان‌خیس داراست. خیلی اصلی میباشد که بدانید به کارگیری از محلول تقلبی سبب داخل شدن این زخم‌ها به خودروی شما میشود:

 

جراحت داخل شدن به تیغه‌های برف منزه کن

زخم داخل شدن به شیشه‌ی خودرو و کدر شدن تدریجی آن

تخریب کردن رنگ خودرو

احتمال عوارض پوستی و تنفسی در شکل تماس با آن

بالا رفتن احتمال یخ زدگی مایع و زخم داخل شدن به پمپ آب شیشه شوی

همینطور میتوانید از ادغام آب لوله کشی و محلول شیشه شوی نیز به کار گیری کنید. ضمن این طرز‌هایی برای تشکیل داد محلول شیشه شوی خانگی نیز وجود دارااست که می توانید از آن طریق‌ها به کارگیری نموده و هزینه‌های خویش را کاهش دهید. در صورتی هم نمی خواهید به هیچ‌وجه هزینه‌ای برای این مایع فرمائید، شایسته ترین چاره به کارگیری از آب تصفیه گردیده و یا این که آب جوشیده گردیده‌است که معیار مشقت آن کمتر شد‌ه‌است. درنهایت مخزن را تا خط حداکثر مالامال فرمایید و آن‌گاه هم درب آن را سفت ببندید.

 

تحت عنوان یک راه‌حل دیگر، می توانید از قرص شیشه شوی ماشین (قرص‌های جوشان) نیز به کار گیری فرمایید. برای به کارگیری از آن، مخزن آب پاش را پر‌از آب نمائید و یکی قرص شیشه شوی را درون آن قرار دهید. آنگاه به بازه زمانی پانزده الی بیست دقیقه شکیبایی فرمائید تا قرص شیشه شوی تماماً در آب حل گردد.

 

به عبارتی‌طور که درین نوشته‌ی‌علمی مشاهده نمودید، لبریز بودن مخزن شیشه شوی از عنایت متعددی شامل است. گنجایش یا این که وسعت تانکر مرتبط با شیشه شوی، بسته به نوع خودرو گوناگون و در بین 2 تا 4 لیتر میباشد. عالی میباشد در موقعیت معمولی هرکدام ماه یکبار آن را تحقیق فرمایید ولی در شرایطی که در زمستان می باشید و هوا لبریز بارش میباشد، بایستی در برهه زمانی‌های وقتی کوتاه‌خیس مبادرت به رسیدگی مخزن آن فرمائید. همینطور وقتی که قصد به مسافرت دارید، به طبعً از قبلی آن را نظارت کرده و تا خط حداکثر مالامال فرمایید.